Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Warto przyjrzeć się różnicom między oponami na jakich jeździmy latem, a tymi używanymi zimą. Przede wszystkim różnica dotyczy tutaj mieszanki wykorzystywanej do produkcji tychże opon. W wypadku opon letnich jest to twarda guma, co wyrównuje tarcie, poprzez co jest ono na tyle niskie, że bieżnik ma dłuższą żywotność. Letnie ogumienie pozwala lepiej monitorować pojazd naturalnie w czasie lata, droga hamowania często okazuje się o wiele krótsza, za co odpowiada większa powierzchnia styku bieżnika z drogą.

Co więcej bieżnik ów bardziej jest ukierunkowany w stosunku do tego jak obraca się koło, a to pomniejsza hałas w trakcie jazdy. W wypadku opon zimowych mamy do czynienia z oponami bardziej dzielnymi na ślizganie, to naturalnie dzięki użyciu miększej gumy. Bieżnik ma wtedy większe bloki w tak zwanej strefie barkowej, a znaczna ilość drobnych nacięć równoległych ułatwia kierowanie, przyspieszenie a też hamowanie na śliskim podłożu.

Dzięki przyzwoicie uformowanych rowkach w oponie tej łatwo odprowadzana jest woda. Jeśli pragniesz wymienić, zobacz https://mobilnawulkanizacja-szczecin.pl/. Niekiedy także korzystamy w zimie z tak zwanych opon kolcowych. Jeśli powiadamy o motoryzacji to warto poruszyć kwestię dotyczącą opon użytkowanych do samochodów oraz zająć się różnicami odnośnie ogumienia sezonowego i całorocznego. Bez zastanowienia pozyskamy odpowiedź zachwalającą opony sezonowe, a w takim razie te, które nazywamy zimowymi i letnimi, zmienianymi na daną porę roku

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

1 komentarz

  1. avatar

    Kalgum producent tulei poliuretanowych, oferuje wysokiej jakości produkty z gumy, które są stosowane w branży motoryzacyjnej. Szczególnie do samochodów terenowych.

Dodaj komentarz